|
[jakim], 5.6.2006
+
[bára], 5.6.2006
+ Dobrý den, kdyby to nebylo úmrtí otce nebo Vaše nové manželství, bylo by to něco jiného. Dcera se musí sama dobrat toho, že je schopna stát na vlastních nohách, musí si vybudovat vlastní, nové základy. Nemyslím to jako její povinnost, kterou byste jí měla připomínat, ale jako životní potřebu. Můžete-li, neříkejte jí, co všechno Vás život doposud stál, ale až bude příležitost, spíše mluvte o tom, v čem je Váš život pro Vás samotnou pozitivní (a do toho láska k dceři jistě patří) a co Vás vede k dalšímu snažení (např. studium). Vyprávějte jí - nepoučujte. A nespěchejte s tím. Jednou se zas potkáte...LA
[rek11], 4.6.2006
+ Dobrý den, domnívám se, že až Vaše děcko povyroste a bude chtít větší prostor samo pro sebe, mrzelo by Vás, pokud byste tou dobou byla už úplně mimo oblast zdravotnictví. Jako ekonomku si Vás moc nedovedu představit - máte v sobě příliš velkou potřebu změn a nových začátků, příliš entuziasmu. Při práci s lidmi v nouzi, byste byla nejen účastníkem na jejich potížích, který má odstup, znalosti a možnosti pomáhat, ale i podílníkem, který má vliv na zlepšování kvality jejich života. Domnívám se, že to je pro Vás hodně důležité a na Vašem místě bych pokračovala ve vzdělávání ve zdravotnické, případně sociální oblasti...LA
[bára], 4.6.2006
+ Dobrý den, domívám se, že Vaše dcera obrovsky touží po uznání a je pro to ochotna krátkodobě udělat velmi mnoho. Jenže je to tak nějak samoúčelné snažení, protože ona jen velmi těžko hledá cíl. Nosí v sobě neurčitý, průběžný pocit křivdy a ublížení, který jí dovoluje chovat se až mírně asociálně. Domnívá se, že narozdíl od ní, se Vám všechno daří "samo" a na Váš přístup k životu a Vaše výsledky žárlí. Pravděpodobně je přesvědčena, že si život dokáže "zařídit" stejně "pohodlně" jako Vy i bez studia a plnění obyčejných povinností. Měla by vědět, že ji máte ráda, ať dělá cokoliv, ale že Vás to nezavazuje k souhlasu s tím, co dělá. Nejlepší, co pro ni můžete udělat, je být jí dál příkladem (ale tichým) a dovolit jí, aby svoje chyby udělala a měla možnost se sama poučit. Vydržet to a počkat, až jednou sama přijde. Vaše láska, spolu s důsledností, jsou tu velmi důležité. To je můj názor...LA
[(Lucia Kestler)], 4.6.2006
+ Lucio, nemám, co Ti k tomu napsat, protože popisuješ účelové spojení dvou lidí, kteří by se možná někdy mohli zamilovat a mě se ptáš co by, kdyby. Nemám tolik času...LA
[Wanes], 4.6.2006
+ Dobrý den, pošlete mi ještě místo narození Vaší známé, data jejích dětí a bývalého manžela, příp. dalších partnerů...LA
[jakim], 4.6.2006
+ Dobrý den, zavolejte mi zítra večer po 20.hod. (604926255 nebo pevná 251560642). Před tím mi ještě pošlete majlem znovu data narození Vás a dcery a jejího otce a Vašich rodičů, příp. rodičů jejího otce. Napište mi data událostí, které považujete ve svém a dceřině životě za významné. Napište mi, co chcete, abych věděla ještě předtím než spolu budeme hovořit - kvůli přípravě. E-mail pošlete na adresu axmannova@astrolozka.cz ...LA
[(rebelka1)], 4.6.2006
+ Dobrý den, odpověděla jsem Vám. Takže ještě přidám - "nějakou" budoucnost má všechno. Záleží zejména na Vás, co jste ochotna udělat pro to, aby byla společná a dobrá...LA
[(Lucia Kestler)], 4.6.2006
+ Lucio, kam spěcháš...Je jasné, že vy dva si dobře rozumíte, a že to mezi Vámi rezonuje. Jenom bys měla vědět, že Tvůj kamarád bude chtít být volný i s Tebou. A Ty až dosáhneš napohled takové zázemí jaké si přeješ náhradou za nesooulad doma - co pak? Měla bys z domu odejít teprve, až budeš mít i jiný reálný plán než právě jen odejít...LA
[Wanes], 4.6.2006
+ ...Měla jsem na mysli něco, co se odvíjí možná už od rodičů, z dětství jednoho z vás nebo z ještě širších kořenů...LA strana 399-390 | 389-380 | 379-370 | 369-360 | 359-350 | 349-340 | 339-330 | 329-320 | 319-310 | 309-300 | 299-290 | 289-280 | 279-270 | 269-260 | 259-250 | 249-240 | 239-230 | 229-220 | 219-210 | 209-200 | 199-190 | 189-180 | 179-170 | 169-160 | 159-150 | 149-140 | 139-130 | 129-120 | 119-110 | 109-100 | 99-90 | 89-80 | 79-70 | 69-60 | 59-50 | 49-40 | 39-30 | 29-20 | 19-10 | 9-0 | Archiv |
|