|
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: možná, kdyby z Vaší strany ubylo nápadů a plánování, jak trávit společný čas, možná, kdybyste nechtěla mít přítele autoritou rovnocennou té, kterou obdivujete už dávno, možná, kdybyste ho brala takového, jaký je a oba – kdybyste si připomněli, co Vás svedlo dohromady a co ve vás pořád je, ale pod nánosem „důležitých“ událostí jakoby nebylo…možná by bylo po krizi. LA (4.11.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: nikde žádný čas narození, resp. u Vás by byl třeba. Takhle jen, že přátelství a kamarádství, které zřejmě provází vztah s prvním, nelze dlouhodobě zneužívat pro uspokojování svých potřeb – vypaří se. Ten druhý vztah je o společném vzájemném poznávání a o tom, že tentokrát byste to neměla tak jednoduché. LA (3.11.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: oba přikládáte větší význam společenskému uplatnění než budování společného zázemí, Vy sama jste dost nestálá – spojuje vás hlavně erotika…A jako každému: rozbor by vám ukázal věci v souvislostech. LA (2.11.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: jestli Vás tíží vztah s přítelem, měla byste pro pochopení souvislostí přijít na konzultaci. Být ve vztahu stále „důležitém“ je jistě náročné. Zaprvé – zapomeňte na to, že úplně všechno, co se jeho týká, je závažné. LA (2.11.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: dá-li se to tak říct, přítel přítel Vás přitahuje i něčím odpuzuje zároveň? V mnoha směrech Vám asi otevírá oči a učí Vás poznávat sebe sama jinak než doposud. Pro každodenní soužití byste si zřejmě měli stanovit pevná pravidla. Pro větší rozbor tu není místo. LA (30.10.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: nevím. Z prostého porovnání Nativit je zřejmé, že ve chvílích pohody si rozumíte dokonale, máte zřejmě i podobný smysl pro humor. K tomu je ale třeba mít ve vědomí, že vaše představy o každodenním soužití jsou rozdílné, že Vaše energie pro plnění povinností (druhých) není nevyčerpatelná. Chcete-li se provdat za otce svojí dcery, měla byste to s oběma probrat i věcně, měli byste se dohodnout na pravidlech. LA (23.10.05)
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: jestliže jste už ve školství pracovala, pak v současnosti by Vaše práce měla být větším přínosem pro druhé než dřív, jen byste měla mít zažitý limit („špérklapku“) pro ventilování vlastních problémů v práci. Věnovat se astrologii, učit se ji, je podobné, jako učit se dalšímu jazyku – přinejmenším pro lepší poznání sebe sama v souvislostech. LA (18.10.05)
wwwnick, 17.9.2007
+
odpověď: Luna je na posledním stupni Kozoroha. Pokud jde o pedagogiku, nechte si projít hlavou, zda v sobě máte dost trpělivosti sama se sebou – významný předpoklad pro výchovu druhých. Máte asi velkou potřebu být autoritou, ale dobrý pedagog, to je spíš služba.
wwwnick, 17.9.2007
+
odpověď: kvůli pochopení souvislostí byste měla přijít na konzultaci nebo alespoň zavolat na placenou linku - pouhé shrnutí si mohu připravit předem, když napíšete na e-mail, kdy zavoláte.
wwwnick, 17.9.2007
+ odpověď: řekla bych, že Vás to k druhým lidem nijak zvlášť netáhne, přitom silně vnímáte, jak moc mezi nimi JSTE. Možná máte pocit, že je Vaším úkolem lidi propojovat, nežít jenom pro sebe. Nemám čas Vašeho partnera, ale jakoby s Vámi všechno sdílel, přitom neměl podíl na tom „vyšším“, co v životě chcete, jako byste nikam nerostli. Jestli Vás oslovilo, co jsem napsala, měla byste přijít na konzultaci pro pochopení souvislostí a celkový rozbor. LA (19.9.05) strana 399-390 | 389-380 | 379-370 | 369-360 | 359-350 | 349-340 | 339-330 | 329-320 | 319-310 | 309-300 | 299-290 | 289-280 | 279-270 | 269-260 | 259-250 | 249-240 | 239-230 | 229-220 | 219-210 | 209-200 | 199-190 | 189-180 | 179-170 | 169-160 | 159-150 | 149-140 | 139-130 | 129-120 | 119-110 | 109-100 | 99-90 | 89-80 | 79-70 | 69-60 | 59-50 | 49-40 | 39-30 | 29-20 | 19-10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 | Archiv |
|